czwartek, 1 sierpnia 2019

Kartofle z koperkiem.

"Przepraszam-musiałam" to cykl wierszy-polemik, będących wierszowaną odpowiedzią na wiersze innych autorów. Bez tekstów pierwotnych, moja pisanina może wydać się bez sensu. Pracuję jednak nad tym, abym uzyskała zgodę na zamieszczanie obcych wierszy, tak byście, Kochani mieli całość. Pojedyncze moje, których sensu i tak domyślicie się, zamieszczam "od ręki". Na przykład:

 "Kartofle z koperkiem":  

Bardzo zgrabne wierszyki Pan pisze,
ostatnio nawet, to jeszcze pyszne.
Ja Panu swoje trzy grosze wiszę
I zawsze je Panu jakoś tam wcisnę ;)

Niech Pan, panie xxxx się na mnie nie gniewa,
ja bardzo lubię Pana wierszyki
Gdy czytam Pana, coś w duszy mi śpiewa,
szarych komórek swych zwieram szyki.

Pan mobilizuje mnie do pisania,
bo kocham to robić i zawsze chciałam
Teraz zachęcił i do gotowania,
a plany na wieczór wszak inne miałam.

Lecz te ziemniaczki, i ten koperek!
Ta ślina cieknąca jak psu na kości
Zamienię dzisiaj kanapki i serek
na tę pychotę! Ku brzucha radości! :D
 
Z cyklu „Przepraszam – musiałam” 27-07-2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz