piątek, 4 grudnia 2020

Dla kogo Bóg się rodzi, do kogo przychodzi... Dziwna pastorałka...

 Tak sobie myślę:

- nie jestem muzułmanką - dlatego nie święcę świąt muzułmańskich. Nie przestrzegam ichniego kalendarza, obrządków itd. Nie obrzucam jajami meczetów, nie ucinam głów innowiercom, W ich wolne dni, godziny itp. po prostu pracuję. 
 
- nie jestem buddystką - dlatego nie święcę świąt buddyjskich. Nie przestrzegam ichniego kalendarza, obrządków itd. Nie obrzucam jajami Wat Phra Kaew, Wat Pho czy tam w innej pozycji... Nie linczuję ichnich kapłanów. W ich wolne dni, godziny itp. po prostu pracuję...
 
- nie jestem judaistką - dlatego nie święcę świąt żydowskich. Nie przestrzegam ichniego kalendarza, obrządków itd. Nie obrzucam jajami Synagog, nie linczuję ichnich kapłanów. W ich wolne dni, godziny itp. po prostu pracuję.
 
itd. Mogłabym wyliczać tysiące religii i wierzeń...
 
- i w końcu nie jestem ATEISTKĄ, która z definicji nie ma ŻADNEGO świątecznego kalendarza, żadnych obrządków, żadnych "bogów", żadnych przykazań, żadnych wierzeń, żadnych...... No nie ma nic... pustka, czarna dziura.... Ateiści nawet nie mają wolnych dni, w które ja bym po prostu musiała pracować!

Już nawet nie pytam, dlaczego ja w spokoju nie mogę przeżyć moich chrześcijańskich świąt...
I dlaczego tak wszyscy, którzy nie znają prawdziwego Boga, chcą zniszczyć ten dobry świat, jaki znamy.
(Bo nasza cywilizacja, czy ktoś chciał czy nie chciał, powstała w oparciu o 10 przykazań!!!)

Kłamstwo - jest złe,
Zabijanie - jest złe,
Złodziejstwo - jest złe,
Brak szacunku - jest zły,
Zdrada - jest zła,
Zawiść - jest zła...

Dlaczego? 
Bo rani! Rani każdego z nas. W ludzkim wymiarze, naszym, codziennym! Prawda? 
To są emocje znane, zrozumiane, takie ... ludzkie!...
I przez Boga nazwane...
A co z pozostałymi czterema?
Pod rozwagę.

Bo jeśli nie święcisz mojego Boga, po prostu: nie przestrzegaj mojego kalendarza świąt, nie obrzucaj moich świątyń jajami, nie linczuj moich kapłanów....  
Jako i ja tego nie robię!

ATEISTO\-TKO - miej honor! 
Nie świętujesz nie swoich świąt? 
 Po prostu pracuj w moich wolnych godzinach!
Jako i ja pracuję ...

Z cyklu: "Felietony" AD. 05-12-2020


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz