wtorek, 22 grudnia 2020

Moje Janioły! Jam nie jest godna!!!

Ze specjalną dedykacją dla mojej Koleżanki i wspaniałej Artystki - Moniki Struzik,

oraz równie wspaniałego Anioła Stróża dobra wszelakiego  - Ewy Adamczyk! <3

 

Zawitał dzisiaj do mnie ten Janioł <3

Jest tak cudowny, żem aż oniemienioł! ;)

Zupełnie nie wim, czemu zagościł?

Wszak wiele w mym życiu jest żółci i złości!

(pisownia celowa ;) )

 

Nie jestem łagodna, jako baranek,

Janioł ma u mnie zaledwie przystanek.

Nie ma w mej duszy pól jasnych i błoni,

Janiołek powinien ode mnie stronić!

 

A On dziś przysiadł w mym życiu, jak ważka,

i dobro chce czynić, niecny watażka ;)

Pospołu z innymi moimi Janioły...

Gości w mym domu, zasiada w me stoły!



 

Anioły - Janioły - Kocham i wierzę!

Otworzą serc i mądrości oddźwierze!

I te bieszczadzkie i Świętokrzyskie.

Zlatujcie do mnie po prostu wszystkie! <3


Z cyklu: "Przepraszam - musiałam", AD.: 22-12-2020


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz