środa, 20 stycznia 2021

Polityk - dziwka. Tak mówił mi Tato!

Myślisz może, że więcej coś znaczysz,
Bo władzę nadaną masz z moich rąk.
Jak każdy sobek wtedy buraczysz,
 
i głos mój w wyborach traktujesz jak bąk :(
 W doopie masz moje potrzeby i dobro,
do żłobu dorwałeś się po moich plecach.
I czyś jest Kaczyński, czy Tusk, czy Ziobro...
Jednakąż odrazę dziś we mnie wzniecasz! 

Polityk to taka dziwna jest postać,
Nawet, gdy myśli, że jest uczciwy,
"zgnoić się" musi, by przy żłobie zostać,
choć tak naprawdę zawsze był chciwy!
 
Inaczej nie wypiąłby się na wyborców,
nie przestał słuchać głosu, co z ludu
go wyłuskali, jak ziarnko w korcu;
zadając sobie minimum trudu!  

Niestety, widzę, że na mównicy,
zanika rozum, liczy się kasa
Wyborca, to dzieciuch jest z piaskownicy,
gdy milknie rozum, zanika klasa!

Ot, takie to moje są spostrzeżenia.
Nikomu niczego powiedzieć nie chcę.
Nie chcę też w me życie w buciorach włażenia
i praw moich ważenia lekce!!!!
 
Z cyklu: "Gorzko politycznie", AD: 20-01-2021




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz