czwartek, 30 kwietnia 2020

Migawka dnia.

Taka ludzka świadomość ;) Ehh...
Ale, o co do ludzi mieć pretensje?!

Sytuacja z dzisiaj:
Stoję, jak słup w moim pustym sklepie, patrzę "leci" ktoś. Myślę "ooo, klient" :D
A gość pyta: "mogę sobie "wziąść" 2 rękawiczki? (Jednorazówki zakupiłam, żeby sprostać wymogom. Wiszą w wejściu do sklepu).
Pytam: "ale żeby wejść do sklepu? (Pytanie retoryczne). To oczywiście, tak - rękawiczki są dla klientów"
Nieee - odpowiada gość - muszę "wziąść" bo nie "chcom" mnie wpuścić do urzędu. A przecież w sklepach "som" za darmo.
Oderwał sobie dwie i poleciał do urzędu...
Nie chodzi o te grosze... Chociaż państwo żadnego mojego grosza nie przeoczy!
Blisko mnie jest tylko UM i US :D 😎🤔
Rękawiczki musiałam kupić za własne pieniądze, ale na wsparcie z anty-tarczy kryzysowej nadal czekam...
A urzędy?!

Stąd mój wniosek: jeśli jesteś przedsiębiorcą, to pamiętaj, że jak się nie obrócisz, to doopę masz zawsze z tyłu czyli:
jak nie masz - to masz problem,
jak masz - to też masz problem,
jak państwo ma (czyt. daje) - to masz problem,
a jak państwo nie ma - to dopiero wtedy masz KURWA problem!!!
Wrrrrrr.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I niech nikt mi nie mówi, że czegoś nie rozumiem!!!
 
Z cyklu: "Felietony". AD: 30-04-2020

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz