środa, 19 maja 2021

Ogród. Mój ogród.


 

W moim ogrodzie, który stworzyłam,

by znaleźć swoje miejsce nas ziemi,

W moim ogrodzie od zawsze byłam,

nawet, gdy tylko był moim "chceniem".


W moim ogrodzie smutek nie gości, 

choć życie wcale mi dobrze nie życzy.

W moim ogrodzie, gdzie w samotności

potrafię wypić czarę goryczy... 


W moim ogrodzie są miejsca tajemne,

do których ręki wciąż nie przykładam.

Te właśnie miejsca są dziczą we mnie!

I tym chaosem, nad którym władam.

 

Ten moment, kiedy bez się uśmiechnie,

gdy krnąbrny krzew się kwiatem zaśmieje.

Gdy już myślałam, że zieleń uschnie, 

ta się wpisuje w ogrodu dzieje...

Słowa napisałam na nowo, ale muzyka w sercu jedna: https://www.youtube.com/watch?v=qKAz9zlk6Xw

Czytajcie, ale śpiewajcie razem z DAAB!

P.s. Jestem bardzo ciekawa ogrodu, który twórców piosenki natchnął do jej napisania!?

Z cyklu: "Co mi w duszy gra", AD: 19-05-2021

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz