środa, 24 kwietnia 2024

Gdy wszyscy myślą, żeś gołodupiec...

Gdy wszyscy myślą, żem gołodupiec,
bo nie wynoszę się ponad "pany".
Pany nade mną pieczeń chcą upiec,
i swoją próżność wynieść nad stany!

Gdy wszyscy myślą, żem gołodupiec,
bo nigdzie nie wchodzę rozparta łokciami.
Do wielu dotarło - nie jestem przekupiec!
I usłyszałam - "tyś nie jest już z nami"!

Gdy wszyscy myślą, żem gołodupiec,
ja sobie myślę - OK. Dam radę.
Pany nade mną pieczeń chcą upiec.
Wejdę im jeszcze w paradę.
 
Może i jestem ten "gołodupiec,
bo nie mam "blichtru, pieniędzy...
ale mam honor!  I nie da się uciec
 od wiedzy, nauki- tu nie ma nędzy!!!
 
Z poszanowaniem dla nauk wielkich, dla duszy artystycznej i, z poszanowaniem dla siebie samej!
Z cyklu: "Co mi w duszy gra", AD: 24-04-2024
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz