poniedziałek, 7 listopada 2022

Lawa.

 Kiedyś wszystko we mnie by drżało
kiedyś doznań mało mi było i mało!
Dziś muszę nauczyć się głupiej ciszy,
do zera swoje emocje wyciszyć.
 
Nie mogę mówić, choć tyle bym chciała!
Ta dziwna presja tyle zdziałała :(
Chociaż z pozoru usta są wolne,
rozum myśli wstrzymuje zadziorne.
 
Język by walczył o prawdę, wartości;
wykrzyczeć chciałby niegodziwości!
Rozum hamuje języka zapędy -
buntu droga nie wiedzie już tędy.
 
Emocja niczym lawa rozgrzana
przez tamę rozumu zostaje wstrzymana!
I kłębi się w środku, piersi rozdziera!
I fala za falą na sile przybiera.
 
Lecz ujście w końcu gdzieś znaleźć musi -
spali co wokół lub mnie zadusi!
Ta moja cicha z pozoru cisza,
wielkiego zwiastuje z serca przybysza!

Z cyklu: "Co mi w duszy gra", AD.: 07-11-2022


 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz