piątek, 13 marca 2020

Co to za gra - KORONAWIRUS

Nie wiem, czy to dobry moment, ale ja od lat się tym interesuję.

Nieraz już zostałam uznana za "nawiedzoną" i zwolenniczkę teorii spiskowych.

Jeśli kogoś zainteresuje temat, może szukać więcej info, ja podaję linka tylko do jednego, jakże żywotnego dzisiaj tematu dla nas wszystkich.

Oczywiście, zagrożenie traktuję na tyle poważnie, żeby nie narażać się bez potrzeby, bo jednak ono jest, jednakże dzisiaj nie wykupuję srajtaśmy, makaronu i ryżu...

To taki mój mały eksperyment - daję jeszcze tej sytuacji tydzień, najwyżej dwa i zacznie być wygaszana, bo nie jest to na rękę wielu decydentom tego świata...

W zamian wierzę, że moja wiara i mądrość ludzi wierzących nie pozwoli dopuścić do władzy wszystkich tych środowisk, które ułatwiają wprowadzenie zmian. Nie używam tutaj słów kluczy, bo pewnie fejsik zaraz mi usunie, ale z artykułu dowiecie się wiele...

Jeśli doczytacie artykuł do końca, to może zrozumiecie, że nie ma przypadków i dlaczego ja osobiście nie uznaję papieża Franciszka. Dla mnie Papieżem nadal jest Benedykt <3

Dopuszczam, że mogę się mylić...

Tak czy siak i tak poza zachowaniem zdrowego ROZSĄDKU niewiele mogę zrobić.


http://tajemnice.robertbrzoza.pl/nwo/w-jaki-sposob-globalisci-planuja-depopulacje/


Z cyklu: "Felietony", AD: 13-03-2020

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz